T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Veel bedrijven zijn verplicht om een aanwezigheidsregistratie van hun personeel bij te houden. Niet iedereen vindt dit een eenvoudig en leuk karwei, echter, het moet wel gebeuren. Om deze taak eenvoudig en sneller te laten verlopen, heeft EasySecure International een innoverend digitaal systeem ontwikkeld dat de aanwezigheidsregistratie van personeelsleden in de cloud bijhoudt. En dat heeft zowel voordelen voor uw medewerkers als voor u.

Aanwezigheidsregistratie: pasjes en codes zijn verleden tijd

Voor de systemen ten aanzien van aanwezigheidsregistratie ontwikkeld door EasySecure International zijn geen pasjes en codes meer nodig. Deze werken namelijk allemaal op basis van een vingerscan. Uw medewerkers leggen hun vinger op een kastje en hun aanwezigheid wordt geregistreerd. Overal in het pand kunt u de aanwezigheid van uw personeel controleren, via uw computer, tablet of smartphone bijvoorbeeld. Telt uw bedrijf meerdere locaties of afdelingen? Geen probleem. Het systeem kan hierop afgesteld worden. Ook kan EasySecure International u schermen leveren waarop u extra informatie over uw personeel kunt aflezen. Handig voor als u een BHV’er nodig heeft bijvoorbeeld.

Bekijk ons assortiment

Bent u benieuwd welke systemen ten aanzien van aanwezigheidsregistratie EasySecure International u kan leveren? Bekijk dan eens ons assortiment, op onze website. Heeft u daarna nog vragen over een specifiek product? Dan kunt u altijd bellen naar +31(0)85 01500.

Neem contact met mij op!


T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl