T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Supporter gezocht!


EasySecure is de nummer 1 in Nederland voor biometrie (herkenning door middel van vingerafdrukken) oplossingen. Zij richt zich op diverse praktische toepassingen van biometrie om iemands identiteit te verifiëren en om toegang te verlenen tot gebouwen, data of goederen. De, door EasySecure ontwikkelde, moderne en zeer makkelijk te gebruiken IdentySoft software wordt bijvoorbeeld gebruikt voor toegangscontrole en tijdregistratie bij banken, zorginstellingen, retail- bedrijven, sportscholen en industrie. 

EasySecure integreert de software volledig met externe applicaties en het systeem is ook compatible met bestaande toegangssystemen. De door EasySecure gevoerde oplossingen zijn snel en makkelijk uit te breiden. De biometrietoepassingen van EasySecure zijn goed te gebruiken in een omgeving met hoge vocht- en temperatuursveranderingen en zijn niet gevoelig voor stof, vuil en vet. EasySecure is in 2005 opgericht en heeft de afgelopen jaren, ondanks de economische crisis en een terughoudend investeringsklimaat, een enorme groei in omzet, naamsbekendheid en aantal klanten gerealiseerd. 

Vanuit onze kantoren in Rotterdam en Düsseldorf werken wij met een klein team aan het verdere succes van deze onderneming. De cultuur van EasySecure laat zich omschrijven als high innovative, informeel en klantgericht. Na de start-up fase en de fase van bewijs (sinds 2010 winstgevend) is nu de fase van groei aangebroken. Vanuit Rotterdam worden de ontwikkelcentra in Nederland, Roemenië en Oekraïne aangestuurd evenals de assemblage in Noord Brabant.

Functie omschrijving

Als Technical Support medewerker ben je breed inzetbaar en vervul je een afwisselende functie. Je draagt zorg voor het ondersteunen van diverse projecten en bent verantwoordelijk voor het adequaat oplossen (op afstand via internet) van service calls. Daarnaast ben je in staat om klanten te trainen en heb je klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Je taken bestaan onder andere uit: 

• Problemen analyseren en vaststellen 
• Klanten telefonisch ondersteunen bij vragen of storingen 
• Via onze webbased software meekijken met klanten in hun systeem 
• Onderhoudscontracten beheren en opvolgen 
• Instrueren en opleiden van nieuwe klanten 
• Meedenken in procesverbeteringen 
• Bijwerken en schrijven van documentatie nieuwe producten 
• Testen van geretourneerde producten 
• Een stuk administratie bijhouden

 

Wij vragen

Wie je bent en wat je kunt: 

• MBO werk- en denkniveau 
• Je kunt goed overweg met Microsoft Office 
• Een gezonde privé interesse in ICT 
• Goede beheersing van Nederlandse , Duitse en Engelse taal 
• Teamspeler, open en sociaal ingesteld 
• Het bijhouden van een eenvoudige administratie 
• Klantgericht en zelfstandig naar oplossingen zoeken 
• Stress bestendig 
• In het bezit van een rijbewijs

 

Wij bieden

Wat bieden wij? : 

• Leuk startersalaris 
• Veel doorgroei mogelijkheden in een innovatieve sector 
• Wat bieden wij verder? 
• Laptop en telefoon van de zaak 
• Leuke werksfeer in een gezellig team

Informatie? Neem nu contact op via 085 015 0000. Solliciteren: stuur je cv naar daan@easysecure.nl


« Terug naar overzicht

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl