Tijdregistratie

Tijdregistratie, op jouw manier.

Minder kosten en meer controle binnen uw organisatie.

Onze Oplossing - Tijdregistratie

Onze oplossingen staan garant voor een goede, nauwkeurige en makkelijke registratie. Dat is vaak de ideale basis voor de start van een perfecte tijdregistratie. Per seconde nauwkeurig.

Registratie van personeel of bezoekers is mogelijk met de mobiele telefoon, kaart, QR, tag, code en biometrie.

Met de juiste rechten, wordt iedereen voorzien van de juiste informatie. HR ziet bijvoorbeeld hoeveel uur een medewerker aanwezig is geweest. Een afdelingsmanager wil juist weten hoeveel uur er op zijn afdeling gemaakt is.

Veel organisaties hebben het gemak inmiddels tot grote tevredenheid ontdekt. De oplossingen werken kostenbesparend en verdienen zichzelf in korte tijd terug. Met onze hulp maakt u de tijdregistratie van uw medewerkers eenvoudiger voor hen, maar ook voor uzelf.

Integratie

Integreer de tijdregistratie met WFM & Planning software. De tijdregistraties sturen wij door naar het gewenste software pakket en medewerkers worden automatisch gesynchroniseerd. Meer dan 100 integraties zijn standaard beschikbaar.

Tijdregistratie met Smartphone

Door de smartphone als sleutel te gebruiken wordt het beheren een stuk eenvoudiger, sneller én veiliger. Geschikt voor Android én iPhone en standaard beschikbaar.

AVG Proof

In de software is er een privacy menu beschikbaar. Stel uw bewaartermijn in om automatisch log gegevens te verwijderen en ontvang notificaties over inactieve gebruikers, kaarten of overige registratie middelen.

Multi Kaartlezer

Al onze scanners ondersteunen meerdere kaarttechnieken naast elkaar. Daarmee is de kans zeer groot dat u uw bestaande kaarten kunt hergebruiken.

Eenvoudige rapportages

Bekijk de geregistreerde werktijden in eenvoudige en duidelijke rapportages. Er zijn diverse rapportages beschikbaar. Filter de werktijden bijvoorbeeld per medewerker, afdeling, locatie of uitzendbureau.

Persoonlijke registratie

Registratie is mogelijk met de mobiele telefoon, QR-code, kaart, toegangscode en/of biometrie. Registreer start, stop en pauzetijden of registreer de tijden per afdeling of activiteit.

Wat onze klanten zeggen.

“Als er iets is en je ze belt, pakken ze het gelijk op. Als we bijvoorbeeld een probleem hebben met het systeem in een kamer, zijn ze niet te beroerd om een paar extra handen te leveren om het probleem op te lossen. Ze denken mee over het totaalplaatje en jouw business.”

Yoeri van Meurs
Golden Rock Resort

“Van tevoren leek de uitbreiding van 1 tijdklok naar 34 deurscanners heel lastig, maar met de duidelijke uitleg en hulp van EasySecure werd het eigenlijk heel makkelijk”

Michael Schrijnder
AKROH Industries

"EasySecure denkt nog echt mee met een organisatie en geeft eerlijk advies om de best mogelijke oplossing te bewerkstellen. Alles verloopt soepel en de organisatie in zijn geheel is zeer flexibel ook m.b.t. out of the box denken waardoor de oplossing als maatwerk voelt.

Werken al enkele jaren erg fijn met EasySecure samen op onze verschillende locaties door Nederland voor de toegangscontrole en tijdregistratie gekoppeld aan ons gewenste ERP & registratie systeem."

Jan Peter van de Vegte
Panelen Holland

"Wij waren op zoek naar een toegangscontrolesysteem dat onze leden en bezoekers niet het gevoel geeft dat er ‘gecontroleerd’ wordt. Met EasySecure hebben we een oplossing gevonden die bij onze gebruikers vooral een indruk achterlaat van comfort en bedieningsgemak.

Zo hebben onze leden en vooraf geregistreerde bezoekers toegang tot FT-CLUB Walburg via hun smartphone. Die heeft inmiddels iedereen en kan men nooit vergeten… Daarnaast kan ons team zich, mede door EasySecure, volledig focussen op datgene waar ze het sterkst zijn: optimale begeleiding van onze leden!"

Arjan van Dorp
FT Club

"EasySecure kijkt verder dan hun eigen boekje en zijn betrouwbaar op het gebied van support en troubleshooting.”

Jeroen Witters
Katoen Natie

“Alles met EasySecure werkt prima en is een goede stap geweest. Zeker door de integratie met YourSoft.
EasySecure heeft ons de controle gegeven inzake aanwezigheid en automatische (werk)uren registratie.”

Toine Brouwers
Brouwers Transport

“EasySecure“ heeft ons, met een geïntegreerde oplossing voor toegangscontrole, meer controle gegeven binnen onze organisatie.”

Jan Plat
Platvis Holland

Advies nodig van een expert?

Wij helpen u graag verder!

Registratie, op jouw manier.

reset filters
Gezichtsherkenning, Kaart & Smartphone
Gezichtsherkenning, Kaart & Smartphone

FaceStation F2

Gezichtsherkenning voor buiten en binnen! Deze razendsnelle terminal is geschikt voor toegang, tijd, aanwezigheid en bezoekersregistratie.

Gezichtsherkenning, Vinger, Kaart & Smartphone
Gezichtsherkenning, Vinger, Kaart & Smartphone

FaceStation F2 - Vingerscan

Gezichtsherkenning voor buiten en binnen! Deze razendsnelle terminal is geschikt voor toegang, tijd, aanwezigheid en bezoekersregistratie.

Kaart & Smartphone
Kaart & Smartphone

X-Station 2

Veelzijdige tijdregistratie & aanwezigheid terminal die RFID-kaarten en mobiele registratie ondersteunt.

QR-Code, Kaart & Smartphone
QR-Code, Kaart & Smartphone

X-Station 2 - QR

Veelzijdige tijdregistratie & aanwezigheid terminal die RFID-kaarten, QR codes en mobiele registratie ondersteunt.

Code, Kaart & Smartphone
Code, Kaart & Smartphone

XPass 2 - Code

Razendsnelle toegangscontrole met mobiele telefoon, code en kaart.

Gezichtsherkenning, Kaart & Smartphone
Gezichtsherkenning, Kaart & Smartphone

FaceLite

De Suprema FaceLite is een zeer compacte gezichtsherkenning terminal met optimale herkenning.

Vingerscan, Kaart & Smartphone
Vingerscan, Kaart & Smartphone

X-Station 2 - Vingerscan

Veelzijdige tijdregistratie & aanwezigheid terminal die RFID-kaarten, vingerscans en mobiele registratie ondersteunt.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Hoe kunnen wij u helpen?