EasySecure

Ons verhaal.

In 2005 zijn we een grote uitdaging aangegaan: het ontwikkelen van toekomstgerichte toegangscontrole en identiteitsmanagement.

EasySecure International is specialist op het gebied van toegangscontrole, tijd en aanwezigheidsregistratie.

Clock icon

Rotterdam & Düsseldorf

Vanuit onze kantoren in Rotterdam en Düsseldorf werken wij sinds 2005 met een enthousiast team aan het verdere succes van ons platform.

Tachometer icon

Identiteitsmanagement

Wij hebben ons volledig toegelegd op de markt van identiteitsmanagement met focus op innovatie door het gebruik van cloud software, biometrie, mobiele en draadloze toepassingen.

Tachometer icon

Klanttevredenheid

Hoge klanttevredenheid behoort tot de kernwaarden van onze organisatie. Vandaar dat wij zeer trots zijn op het feit dat wij veel nieuwe klanten via bestaande klanten krijgen.

Clock icon

ISO 27001 & Data Pro

Privacy & Veiligheid hebben bij ons topprioriteit. EasySecure is dan ook ISO 27001 en Data Pro gecertificeerd.

September 2005
De start van EasySecure

Oprichter Werner Roest, een fervent hardloper, kwam een vingerscan tegen bij een lokale videotheek. Het idee voor eenvoudige en persoonlijke registratie was geboren.

Nooit meer hardlopen met een bos sleutels in de zak, geen verloren kaarten meer en geen doorgegeven toegangscodes.

Samen met Evert Hazelhoff en Daan Kalkman start EasySecure met een grote uitdaging: het ontwikkelen van toekomstgerichte toegangscontrole en identiteitsmanagement.
Maart 2006
Eerste release - EasySecure Software

Eenvoudige en persoonlijke registratie heeft pas écht toegevoegde waarde met een gebruiksvriendelijk software platform.

Ons eerste web-based platform voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid is geboren.
April 2006
Distributeur & Integrator van Suprema

Suprema is een toonaangevende wereldwijde leverancier van oplossingen voor toegangscontrole, tijdregistratie en biometrische toepassingen. Sinds 2006 is EasySecure officieel distributeur & integrator.

Alle technieken zijn opgenomen in het eigen EasySecure platform. Registratie met kaart, code, vingerscan én gezichtsherkenning is vanaf nu mogelijk.

Augustus 2009
EasySecure Cloud

In 2009 nemen wij afscheid van ons lokale platform en verhuist onze software volledig naar de cloud.

Rolgebaseerd, schaalbaar, veilig en eenvoudig te integreren met derde partijen.

Inmiddels zijn er ruim 20 standaard integraties beschikbaar met HR pakketten en software voor planning en verloning en maken de eerste grote retail organisaties gebruik van onze oplossing.
Januari 2017
EasySecure groeit en breidt uit

Inmiddels werken 2.500 organisaties dagelijks met onze software.

Het platform groeit en ons team breidt uit. Naast onze locatie in Rotterdam openen wij ook een kantoor in Düsseldorf.
April 2020
🚀 launch platform
Lancering van onze derde generatie software

Een nieuwe versie is gereleased. Meerdere productlijnen zijn opgenomen in ons platform. Ook de hoogwaardige draadloze deurhendels, cilinders en lockers van DOM Security zijn opgenomen in de software en werken wij met Axis producten voor kenteken registratie.

Onze focus ligt vooral op innovatie door het gebruik van cloud software, integratie, biometrie, mobiele en draadloze toepassingen. Er wordt bij ons dan ook continu geïnvesteerd in de nieuwste technologieën en hoogste kwaliteit.

Februari 2022
Verdere groei

Dagelijks werken wij met een enthousiast team van 30 man aan het verdere succes van ons platform.

Elke maand is er een nieuwe update en voegen wij nieuwe innovaties toe aan de software.

Inmiddels ondersteunen wij het OSS protocol. Dit maakt ons platform volledig merkonafhankelijk. Onze software is compatible met hardware van Suprema, DOM, Axis, Dormakaba, ASSA ABLOY, Uhlmann & Zacher en nog veel meer.

Ook hebben wij privacy en veiligheid hoog in het vaandel staan. Om die reden hebben wij de afgelopen periode dan ook een ISO 27001 en Data Pro certificering behaald.

Inmiddels maken 7.000 organisaties gebruik van onze oplossing en is het aantal mogelijke integraties gegroeid tot 100.

Laat de statistieken spreken.

7.242

tevreden Klanten

720.891

gebruikers

102

integraties

Werner

Daan

Tom

Evert

Charlotte

Wesley

Vule

Martijn

Ronald

Brayan

Peter

Kevin

Patrick

Robert

Dennis

Lex

Quincy

Edilson

Adrian

Emmelie

Tjeerd

Pieter Jan

Bob

Gabor

Ghita

Stefan

Jan-Willem

Antoni

Aleksander

Vlad

Wat onze klanten zeggen.

“Als er iets is en je ze belt, pakken ze het gelijk op. Als we bijvoorbeeld een probleem hebben met het systeem in een kamer, zijn ze niet te beroerd om een paar extra handen te leveren om het probleem op te lossen. Ze denken mee over het totaalplaatje en jouw business.”

Yoeri van Meurs
Golden Rock Resort

"EasySecure kijkt verder dan hun eigen boekje en zijn betrouwbaar op het gebied van support en troubleshooting.”

Jeroen WItters
Katoen Natie

"EasySecure denkt nog echt mee met een organisatie en geeft eerlijk advies om de best mogelijke oplossing te bewerkstellen. Alles verloopt soepel en de organisatie in zijn geheel is zeer flexibel ook m.b.t. out of the box denken waardoor de oplossing als maatwerk voelt.

Werken al enkele jaren erg fijn met EasySecure samen op onze verschillende locaties door Nederland voor de toegangscontrole en tijdregistratie gekoppeld aan ons gewenste ERP & registratie systeem."

Jan Peter van de Vegte
Panelen Holland

“EasySecure heeft ons, met een geïntegreerde oplossing voor toegangscontrole, meer controle gegeven binnen onze organisatie."

Jan Plat
Platvis Holland

Advies nodig van een expert?

Wij helpen u graag verder!

Hoe kunnen wij u helpen?