Ons verhaal.
.jpg)
.jpg)
EasySecure International is specialist op het gebied van toegangscontrole, tijd en aanwezigheidsregistratie.
Rotterdam & Düsseldorf
Vanuit onze kantoren in Rotterdam en Düsseldorf werken wij sinds 2005 met een enthousiast team aan het verdere succes van ons platform.
Identiteitsmanagement
Wij hebben ons volledig toegelegd op de markt van identiteitsmanagement met focus op innovatie door het gebruik van cloud software, biometrie, mobiele en draadloze toepassingen.
Klanttevredenheid
Hoge klanttevredenheid behoort tot de kernwaarden van onze organisatie. Vandaar dat wij zeer trots zijn op het feit dat wij veel nieuwe klanten via bestaande klanten krijgen.
ISO 27001 & Data Pro
Privacy & Veiligheid hebben bij ons topprioriteit. EasySecure is dan ook ISO 27001 en Data Pro gecertificeerd.
Oprichter Werner Roest, een fervent hardloper, kwam een vingerscan tegen bij een lokale videotheek. Het idee voor eenvoudige en persoonlijke registratie was geboren.
Nooit meer hardlopen met een bos sleutels in de zak, geen verloren kaarten meer en geen doorgegeven toegangscodes.
Samen met Evert Hazelhoff en Daan Kalkman start EasySecure met een grote uitdaging: het ontwikkelen van toekomstgerichte toegangscontrole en identiteitsmanagement.
Eenvoudige en persoonlijke registratie heeft pas écht toegevoegde waarde met een gebruiksvriendelijk software platform.
Ons eerste web-based platform voor toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheid is geboren.
Suprema is een toonaangevende wereldwijde leverancier van oplossingen voor toegangscontrole, tijdregistratie en biometrische toepassingen. Sinds 2006 is EasySecure officieel distributeur & integrator.
Alle technieken zijn opgenomen in het eigen EasySecure platform. Registratie met kaart, code, vingerscan én gezichtsherkenning is vanaf nu mogelijk.
In 2009 nemen wij afscheid van ons lokale platform en verhuist onze software volledig naar de cloud.
Rolgebaseerd, schaalbaar, veilig en eenvoudig te integreren met derde partijen.
Inmiddels zijn er ruim 20 standaard integraties beschikbaar met HR pakketten en software voor planning en verloning en maken de eerste grote retail organisaties gebruik van onze oplossing.
Inmiddels werken 2.500 organisaties dagelijks met onze software.
Het platform groeit en ons team breidt uit. Naast onze locatie in Rotterdam openen wij ook een kantoor in Düsseldorf.
Een nieuwe versie is gereleased. Meerdere productlijnen zijn opgenomen in ons platform. Ook de hoogwaardige draadloze deurhendels, cilinders en lockers van DOM Security zijn opgenomen in de software en werken wij met Axis producten voor kenteken registratie.
Onze focus ligt vooral op innovatie door het gebruik van cloud software, integratie, biometrie, mobiele en draadloze toepassingen. Er wordt bij ons dan ook continu geïnvesteerd in de nieuwste technologieën en hoogste kwaliteit.
Dagelijks werken wij met een enthousiast team van 30 man aan het verdere succes van ons platform.
Elke maand is er een nieuwe update en voegen wij nieuwe innovaties toe aan de software.
Inmiddels ondersteunen wij het OSS protocol. Dit maakt ons platform volledig merkonafhankelijk. Onze software is compatible met hardware van Suprema, DOM, Axis, Dormakaba, ASSA ABLOY, Uhlmann & Zacher en nog veel meer.
Ook hebben wij privacy en veiligheid hoog in het vaandel staan. Om die reden hebben wij de afgelopen periode dan ook een ISO 27001 en Data Pro certificering behaald.
Inmiddels maken 7.000 organisaties gebruik van onze oplossing en is het aantal mogelijke integraties gegroeid tot 100.
Laat de statistieken spreken.
7.242
720.891
102
Ontmoet ons enthousiaste team.

Werner

Daan

Tom

Evert

Charlotte

Wesley

Vule
Martijn

Ronald

Brayan
Peter
Kevin
Patrick
Robert

Dennis
Lex

Quincy

Edilson

Adrian

Emmelie
Tjeerd

Pieter Jan

Bob

Gabor

Ghita

Stefan
Jan-Willem

Antoni

Aleksander
