Tikklok

De gewerkte uren en de aanwezigheid van uw werknemers, registreert u eenvoudig door middel van een tikklok. Bij EasySecure International kunt u uitstekend terecht voor verschillende tikklokken. Wij zijn gespecialiseerd in toegangscontrole, tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, projectregistratie en bezoekersregistratie. Hierdoor kunnen we alle typen bedrijven passende tikklokken op maat aanbieden.

Hoe een tikklok werkt

De tikklokken van ons bedrijf zijn zeer eenvoudig in gebruik. Uw medewerkers hoeven aan het begin van hun werkdag alleen maar in te tikken en weer uit te tikken als zij weer naar huis gaan. De urenregistratie van uw werknemers is eenvoudig en persoonlijk door het gebruik van de mobiele telefoon, een persoonlijke kaart of tag, een code, een vingerscan en/of gezichtsherkenning. Een tikklok die is verbonden met de mobiele telefoon is op dit moment de meest populaire oplossing. Met slechts één druk op de knop stuurt u een mobiele toegangskaart naar uw medewerker. Deze toegangskaart wordt vervolgens gebruikt voor tijdregistratie en toegangscontrole. Een groot voordeel van de mobiele telefoon is dat men deze niet snel afgeeft en ook niet snel kwijtraakt.

Neem contact met ons op voor advies op maat

Wilt u graag een tikklok aanschaffen voor de tijdregistratie van uw werknemers? Neem dan gerust contact op met onze specialisten. Zij vertellen u graag meer over de mogelijkheden en geven u desgewenst deskundig advies op maat. In welke branche u werkzaam bent, maakt voor ons niet uit. Wij worden namelijk ingeschakeld door diverse bedrijven, van supermarkten tot aan hotels en resorts. Voor het maken van een afspraak belt u naar +31(0)85 01500 00 of vult u ons contactformulier in.

Hoe kunnen wij u helpen?