T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Hotel & Resorts

 


De hotel- en resortbranche staat continu voor een uitdaging met de registratie. Denk aan toegang tot kamers en suites over meerdere locaties maar ook toegang tot andere voorzieningen zoals de fitness of vergaderzalen. Daarbij komt ook de tijd- en aanwezigheidsregistratie en toegangscontrole voor personeel en leveranciers. 

Toegangsbeheer voor verschillende hotels, appartementen, vakantiehuizen, boetiekhotels en bed & breakfasts is vaak een intensieve klus. Het vergt veel tijd en energie.

Vaak worden boekingen handmatig overgenomen voor de toegangscontrole tot de kamer en is er een apart systeem voor toegangscontrole voor de medewerkers. Ook is er vaak nog een systeem om de werktijden van de medewerkers te registreren.


Geïntegreerde oplossing
EasySecure International kiest bewust voor integratie en zorgt daarbij voor de ideale samenstelling. U kiest de beste oplossingen die speciaal zijn afgestemd op uw branche en type organisatie. Door de integratiemogelijkheden leidt dit tot één afgestemde oplossing.

Onze Cloud software is gekoppeld aan diverse property managementsystemen zoals Mews. Reserveringen zijn direct beschikbaar in onze Cloud software en worden automatisch gekoppeld aan de juiste kamer en faciliteiten. U hoeft alleen nog een mobiele toegangskaart toe te sturen of een kaart te overhandigen aan uw gast.

De software is naadloos geïntegreerd met softwarepakketten voor planning en verloning van uw personeel. Nieuwe medewerkers worden automatisch doorgestuurd naar onze applicatie. Er is geen dubbele invoer van gegevens. Medewerkers krijgen automatisch toegang tot de benodigde deuren en de geregistreerde werktijden worden direct doorgestuurd naar uw planning pakket voor verdere verwerking en verloning.

Gaat een medewerker weer uit dienst of is er een wijziging in een reservering? Deze gegevens worden automatisch weer doorgestuurd naar onze software.

 

Toegangscontrole
De ideale situatie voor toegangscontrole is een samenstelling van de juiste componenten. Met onze Cloud software kunt u kiezen uit onze draadloze cilinders, draadloze deurbeslagen, draadloze lockers, kaartlezers, codetableaus, kentekenregistratie, vingerscans en gezichtsherkenning. Registratie is mogelijk via mobiele telefoon, kaart, tag, gezicht, vinger, kenteken en/of code.


Door de overzichten in de software kunt u in één oogopslag zien wie er toegang heeft op bepaalde deuren. De beheerder kan iemand direct rechten geven of ontnemen. Het systeem is niet alleen flexibel, maar ook zeer snel en eenvoudig in gebruik.

Wilt u een nieuwe gast op afstand toegang geven tot een appartement of vakantiewoning? Of een bestaande medewerker toegang geven tot een andere locatie? Met enkele muisklikken is het geregeld. Ideaal!

Registreer de gast in uw Cloud omgeving en stuur direct een mobiele toegangskaart toe via de mail. Zodra uw bezoeker arriveert, kan de mobiele telefoon gebruikt worden voor toegang tot het pand.


Tijdregistratie
In plaats van een lijstje in te vullen, wordt nu door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart, code of vinger direct geregistreerd wie zich op welke tijd heeft aangemeld. Bij het starten en eindigen van de pauze en het afmelden van de werkdag wordt dezelfde handeling gedaan. De administratie hoeft nu niet meer te vragen waar de lijsten zijn en niet na te gaan of er iets vergeten is. Er zijn geen onduidelijkheden en er is geen mogelijkheid tot fraude. 

Het is ook mogelijk om de geregistreerde tijden direct door te sturen naar uw softwarepakket voor planning en verloning.


Aanwezigheidsregistratie
Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties een wettelijke plicht. In het geval van calamiteiten wil men met één druk op de knop zien welke gasten en medewerkers er aanwezig zijn in het pand. Het aanwezigheidsoverzicht is direct aan te roepen via PC, tablet of telefoon.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van informatie zoals bijvoorbeeld welke Bhv’ers er aanwezig zijn.


Meerdere locaties
Door gebruik te maken van de EasySecure Cloud software heeft u altijd inzicht in de toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheidsregistratie over alle locaties heen. De locatie manager kan desgewenst alleen zijn eigen locatie beheren en de HR-afdeling kan bijvoorbeeld alleen de tijdregistratie gegevens inzien. De software is volledig rol gebaseerd.


Uw voordelen op een rij

  • Flexibele registratie voor gasten én personeel
  • Eenvoudig beheer in de Cloud
  • Eenvoudig beheer over meerdere locaties
  • Integratie met property management
  • Integratie met planning en verloning
  • Geen gedoe met sleutels
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Meer controle en minder kosten
  • Real time informatie
  • Vele malen minder administratieve handelingen
  • Draadloze toegangscontrole, kaartlezers, codetableaus, kentekenregistratie en biometrie.


In gebruik bij 

  • Amrath Hotels
  • Postillion Hotels
  • Golden Rock Resort

 

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl