T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Industrie & Logistiek

 


In de industrie is er vaak sprake van grote aantallen mensen, grote terreinen en veel verschillende disciplines. Dit alles moet leiden tot grote producties.

Er is een uitgebreid logistiek proces gaande. Een industriële omgeving is met alle machines, medewerkers en de voorraden ook een kapitaalintensieve omgeving met veel regels en wetgeving. De juiste registratie kan in deze complexe omgevingen veel duidelijkheid schaffen. 

Toegangscontrole en tijdregistratie vormt een steeds belangrijker onderdeel. Dit komt onder meer door het stijgend aantal parttimers en uitzendkrachten. Ook door de 24 uurs economie is de situatie veranderd. In omgevingen met veel wisselende medewerkers en diensten is het belangrijk om controle te houden over de toegangscontrole en tijdregistratie.


Cloud Software voor Toegang, Tijd & Aanwezigheid
Met onze EasySecure Cloud software bieden wij één pakket voor uw toegangscontrole, tijdregistratie, projectregistratie en aanwezigheidsregistratie op één of meerdere locaties.

De software is rolgebaseerd, schaalbaar en zeer eenvoudig in het gebruik. Het hoofdkantoor kan bijvoorbeeld de toegang en aanwezigheid van alle locaties bekijken en de filiaalmanager kan alleen de eigen locatie beheren.

Met enkele klikken voegt u een nieuwe medewerker of leverancier toe in het systeem en kan men door het plaatsen van de kaart, tag, vinger, gezicht of mobiele telefoon gebruik maken van de toegangscontrole en de werktijden registreren. U heeft te allen tijde inzicht op de aanwezigheid over verschillende locaties.


Geïntegreerde oplossing
EasySecure kiest voor integratie en zorgt daarbij voor de ideale samenstelling. U kiest de beste oplossingen die speciaal zijn afgestemd op uw type organisatie. Door de integratiemogelijkheden leidt dit tot één goed op elkaar afgestemde oplossing.

Onze cloud software is geïntegreerd met software pakketten voor planning en verloning van uw personeel. Nieuwe medewerkers worden direct doorgestuurd naar onze applicatie. Er is geen dubbele invoer van gegevens. Medewerkers krijgen automatisch toegang tot de benodigde deuren en de geregistreerde werktijden worden direct doorgestuurd naar uw planning pakket voor verdere verwerking en verloning.

Gaat een medewerker weer uit dienst? Deze gegevens worden automatisch weer doorgestuurd naar onze software en de toegang is direct geblokkeerd.


Meerdere locaties
Door gebruik te maken van de EasySecure cloud software heeft u altijd zicht op de toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheidsregistratie over alle locaties heen. De locatie manager kan alleen zijn eigen locatie beheren en de HR afdeling kan bijvoorbeeld alleen de tijdregistratie gegevens zien. De software is volledig rolgebaseerd.

Daarnaast is het mogelijk om per locatie een andere integratie op te zetten. In elk land heeft u te maken met eigen wetten en regels. Het aantal werknemers en de verschillende diensten die ze verrichten hebben invloed op bijvoorbeeld de keuze van uw planningsysteem.

Wij hebben klanten met locaties in 30 landen waar de software is gekoppeld met zo’n 10 verschillende software pakketten voor planning en verloning.


Uitzendkrachten
Door het gebruik van rol-gebaseerde cloud software is het mogelijk om uitzendbureaus toegang te geven tot een eigen gedeelte van de software. Uitzendkrachten worden vast geregistreerd voor de toegangscontrole en tijdregistratie en toegestuurd naar het bedrijf.


Toegangscontrole
Door de overzichten in de software kan men nu in één oogopslag zien wie er toegang heeft op bepaalde deuren. De manager kan iemand direct rechten geven of ontnemen. Het systeem is niet alleen flexibel, maar ook zeer snel en eenvoudig in gebruik.

Wilt u een nieuwe medewerker of bezoeker toegang geven tot het pand? Of een bestaande medewerker toegang geven tot een andere locatie? Met enkele muisklikken is het geregeld.

De ideale toegangscontrole situatie is een samenstelling van de juiste componenten. Met onze cloud software kunt u kiezen uit onze kaartlezers, codetableaus, draadloze cilinders, draadloze deurbeslagen, draadloze lockers, kentekenregistratie vingerscans, gezichtsherkenning,. Registratie is mogelijk via mobiele telefoon, kaart, tag, gezicht, vinger, kenteken en/of code.

De ervaring leert dat als het toegangscontrole systemen stringenter en moeilijker worden dat men al snel een creatieve oplossing zoekt en bijvoorbeeld iets tussen de deur zet. Biometrie staat juist bekend om zijn eenvoud en duidelijkheid. Passen worden niet doorgegeven of vergeten, codes zijn niet vergeten en als grootste voordeel: de biometrische kenmerken heeft iedereen altijd bij zich. Simpeler kan het niet. Vandaar dat veel van onze oplossingen zijn gebaseerd op biometrie. Maar onze oplossingen die niet zijn gebaseerd op biometrie worden door onze klanten zeer gewaardeerd.



Tijdregistratie
In plaats van een lijstje in te vullen, wordt nu door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart, code of vinger direct geregistreerd wie zich op welke tijd aangemeld heeft. Bij het starten en eindigen van de pauze en het afmelden van de werkdag wordt dezelfde handeling gedaan. De administratie hoeft nu niet meer te vragen waar de lijsten zijn, niet na te gaan of er iets vergeten is, er zijn geen onduidelijkheden en er is geen mogelijkheid tot fraude. 


Aanwezigheidsregistratie
Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties een wettelijke plicht. In het geval van calamiteiten wilt men met één druk op de knop zien wie er aanwezig is in het pand. Het aanwezigheidsoverzicht is direct aan te roepen via PC, tablet of telefoon.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van informatie zoals bijvoorbeeld welke BHV’ers er aanwezig zijn.


Projectregistratie
Naast tijdregistratie is het ook mogelijk om projectregistratie toe te voegen aan uw cloud omgeving. Informatievoorziening wordt alsmaar belangrijker. Snelle en juiste informatie is een voorwaarde. En dat is precies wat onze oplossingen op het gebied van project & productregistratie bieden.

  • Onze projectregistratie maakt het mogelijk om uren te boeken op projecten, sub projecten of klanten en projecten, en een activiteit.
  • De boekingen zijn online, dus alle overzichten zijn up to date op elk moment van de dag.
  • De geboekte uren kunnen eenvoudig via een webservice naar uw ERP-pakket verstuurd worden.
  • De medewerker meldt zich bij de terminal, via kaart, pincode, vingerafdruk en/of gezicht. Door deze techniek kan de medewerker alleen boeken op actuele projecten, waar hij op mag boeken en alleen de activiteiten die hij kan


Nooit meer verkeerde boekingen op gesloten projecten of boekingen op verkeerde projecten of verkeerde activiteiten. Tel uit uw winst!





Bezoekersregistratie
Een bezoeker binnen uw organisatie kan maar één keer een eerste indruk krijgen. Het registratieformulier op de balie is momenteel standaard, maar niet erg vriendelijk voor uw bezoekers. Direct bij binnenkomst moeten ze hun gegevens noteren, terwijl die vrijwel altijd al bekend zijn. Daarnaast kan iedereen de (persoons)gegevens inzien van eerdere bezoekers door een kijkje te nemen op het papierwerk op de balie.

Met onze bezoekersregistratie software zal die eerste indruk een positiever gevoel achterlaten. De bezoeker voelt zich écht welkom.

Via een persoonlijke registratiepagina is het mogelijk uw bezoekers te registreren. De pagina kan opgeleverd worden in uw huisstijl en met de door u gewenste velden. Het is mogelijk om bezoekers vooraf, bij aankomst of zelf te laten registeren in uw cloud omgeving.


Uw voordelen op een rij

  • Uren efficiënter en effectiever verwerkt
  • Geen fraude meer mogelijk
  • Geen gedoe met sleutels
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Real time informatie over de gewerkte uren
  • Vele malen minder administratieve handelingen
  • Beheer in de cloud over meerdere locaties
  • Beheer van uitzendkrachten
  • Integratie met planning en verloning
  • Integratie met ERP
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Meer controle en minder kosten
  • Draadloze toegangscontrole, kaartlezers, codetableaus, kentekenregistratie, vingerscan en gezichtsherkenning.

 

 In gebruik bij    

  • Afri Flora
  • Katoen Natie

 

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl