T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Onderwijs

 


Toegangscontrole is in het onderwijs een flinke uitdaging. U heeft te maken met medewerkers, leerlingen, ouders en extern personeel zoals schoonmaak, catering en beveiliging. Gastvrijheid is zeer belangrijk maar tegelijkertijd moet u, naast de mensen, waardevolle spullen en informatie beveiligen.

De toegang moet niet alleen makkelijk en veilig geregeld zijn, maar ook geen tijdrovende bezigheid zijn.

Cloud Software voor Toegang, Tijd & Aanwezigheid
Met onze EasySecure Cloud software bieden wij één pakket voor uw toegangscontrole, tijd- en aanwezigheidsregistratie op één of meerdere locaties.

De software is rol gebaseerd, schaalbaar en zeer eenvoudig in het gebruik. Het management kan bijvoorbeeld de toegang en aanwezigheid van alle locaties bekijken en de facilitaire afdeling kan, indien gewenst, alleen de eigen locatie beheren.

Met enkele klikken voegt u een nieuwe medewerker, leverancier of leerling toe in het systeem. Men kan door het plaatsen van de kaart, tag of mobiele telefoon gebruik maken van de toegangscontrole en de werktijden registreren. U heeft te allen tijde inzicht op de aanwezigheid en toegangscontrole.




Geïntegreerde oplossing
EasySecure kiest voor integratie en zorgt daarbij voor de ideale samenstelling. U kiest de beste oplossingen die speciaal zijn afgestemd op uw type organisatie. Door de integratiemogelijkheden leidt dit tot één goed op elkaar afgestemde oplossing.

Onze Cloud software kan bijvoorbeeld geïntegreerd worden met uw HR- en leerlingenbestand. Nieuwe medewerkers worden direct doorgestuurd naar onze applicatie. Er is geen dubbele invoer van gegevens. Medewerkers en leerlingen krijgen automatisch toegang tot de benodigde deuren en krijgen eventueel een locker toegekend.

Gaat een medewerker uit dienst of een leerling van school af? Deze gegevens worden automatisch doorgestuurd naar onze software en de toegang is direct geblokkeerd.

Toegangscontrole
Door de overzichten in de software kan men nu in één oogopslag zien wie er toegang heeft op bepaalde deuren. De beheerder kan iemand direct rechten geven of ontnemen. Het systeem is niet alleen flexibel, maar ook snel en eenvoudig in gebruik.

Wilt u een nieuwe medewerker of bezoeker toegang geven tot het pand? Of een bestaande medewerker toegang geven tot een andere locatie? Met enkele muisklikken is het geregeld.

Registreer in uw Cloud omgeving een kenteken of stuur direct een mobiele toegangskaart toe via de mail. Geen probleem. De mogelijkheden zijn er.

De ideale toegangscontrole situatie is een samenstelling van de juiste componenten. Met onze Cloud software kunt u kiezen uit onze kaartlezers, codetableaus, draadloze cilinders, draadloze deurbeslagen, draadloze lockers, kentekenregistratie vingerscans en gezichtsherkenning. Registratie is mogelijk via mobiele telefoon, kaart, tag, gezicht, vinger, kenteken en/of code.

Draadloze Toegangscontrole
Breid uw huidige toegangscontrolesysteem uit en bedien meer deuren met uw bestaande toegangskaarten en EasySecure software.

Het gebruik van technologie voor draadloze sloten, en van digitale sleutels als alternatief voor fysieke sleutels, is de afgelopen jaren wereldwijd sterk toegenomen. Dat komt niet alleen doordat fysieke sleutels slechts een minimale beveiliging garanderen. Digitale sleutels zijn kostenefficiënt, en draadloze sloten bieden inmiddels dezelfde mogelijkheden die voorheen alleen beschikbaar waren via bedrade deuren, tegen veel lagere kosten. 

Vervang uw bestaande deurhendels en cilinders en breng uw bestaande beveiligingssysteem naar het volgende niveau zonder extra bekabeling. Het is ook mogelijk om onze draadloze lockers te koppelen aan uw Cloud omgeving.



Bezoekersregistratie
Een bezoeker binnen uw organisatie kan maar één keer een eerste indruk krijgen. Het registratieformulier op de balie is momenteel standaard, maar niet erg vriendelijk voor bezoekers. Direct bij binnenkomst moeten ze hun gegevens noteren, terwijl die vrijwel altijd al bekend zijn. Daarnaast kan iedereen de (persoons)gegevens inzien van eerdere bezoekers door een kijkje te nemen op het papierwerk op de balie.

Met onze bezoekersregistratie software zal die eerste indruk een positief gevoel achterlaten. De bezoeker voelt zich écht welkom. Wel zo prettig!

Via een persoonlijke registratiepagina is het mogelijk uw bezoekers te registreren. De pagina kan opgeleverd worden in uw huisstijl en met de door u gewenste velden. Het is ook mogelijk om bezoekers vooraf, bij aankomst of zelf te laten registeren in uw Cloud omgeving.


Aanwezigheidsregistratie
Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties een wettelijke plicht. In het geval van calamiteiten wil men met één druk op de knop zien wie er aanwezig is  Het aanwezigheidsoverzicht is op elke plek direct aan te roepen via PC, tablet of telefoon.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van informatie zoals bijvoorbeeld welke Bhv’ers aanwezig zijn.


Tijdregistratie
In plaats van een lijstje in te vullen, wordt nu door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart, code of vinger direct geregistreerd wie zich op welke tijd aangemeld heeft. Bij het starten en eindigen van de pauze en het afmelden van de werkdag wordt dezelfde handeling gedaan. Handig om de werktijden van bijvoorbeeld externe schoonmaakdiensten te registreren.  


Uw voordelen op een rij

  • Flexibele toegangscontrole
  • Eenvoudig beheer in de Cloud
  • Geen gedoe met sleutels
  • Integratie met HR en leerlingenbestand
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Meer controle en minder kosten
  • Real time informatie
  • Geïntegreerde bezoekersregistratie
  • Veel minder administratieve handelingen
  • Beheer over meerdere locaties
  • Draadloze toegangscontrole, kaartlezers, codetableaus, kentekenregistratie en biometrie.

 

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl