T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Retail

 


Bedrijven in de retail hebben veel verschillende opening- en bevoorradingsuren. Deze uren worden gevuld door verschillende (parttime) medewerkers met wisselende diensten.

Wisselende diensten, medewerkers en locaties zorgen voor een uitdaging op het gebied van tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie en toegangscontrole. Het beheren van de toegangscontrole en tijdregistratie is een (tijds)intensieve klus. Het is bijzonder lastig om het overzicht te hebben en te houden.


Cloud Software voor Toegang, Tijd & Aanwezigheid

Met EasySecure Cloud software bieden wij één pakket voor uw toegangscontrole, tijdregistratie en aanwezigheidsregistratie op één of meerdere locaties.

De software is rol gebaseerd, schaalbaar en eenvoudig in het gebruik. Het hoofdkantoor kan bijvoorbeeld de toegang en aanwezigheid van alle locaties bekijken en de filiaalmanager kan, indien gewenst, alleen de eigen locatie beheren.

Met enkele klikken voegt u een nieuwe medewerker of leverancier toe in het systeem en kan men door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart of vinger gebruik maken van de toegangscontrole en de werktijden registreren. U heeft te allen tijde inzicht op de aanwezigheid over verschillende locaties.


Geïntegreerde oplossing
EasySecure kiest voor integratie en zorgt daarbij voor de ideale samenstelling. U kiest de beste oplossingen die speciaal zijn afgestemd op uw branche en type organisatie. Door de integratiemogelijkheden leidt dit tot één goed op elkaar afgestemde oplossing.

Onze Cloud software is geïntegreerd met softwarepakketten voor planning en verloning van uw personeel. Nieuwe medewerkers worden direct doorgestuurd naar onze applicatie. Er is geen dubbele invoer van gegevens. Medewerkers krijgen automatisch toegang tot de benodigde deuren en de geregistreerde werktijden worden direct doorgestuurd naar uw planning pakket voor verdere verwerking en verloning. Hoe makkelijk is dat?

Gaat een medewerker uit dienst? Deze gegevens worden automatisch doorgestuurd naar onze software en de toegang is direct geblokkeerd.

 


Tijdregistratie
In plaats van een lijstje in te vullen, wordt nu door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart, code of vinger direct geregistreerd wie zich op welke tijd aangemeld heeft. Bij het starten en eindigen van de pauze en het afmelden van de werkdag wordt dezelfde handeling gedaan. De administratie hoeft nu niet meer te vragen waar de lijsten zijn en niet na te gaan of er iets vergeten is. Er zijn geen onduidelijkheden en er is geen mogelijkheid tot fraude. 

Ook is het mogelijk om de tijdregistratie over verschillende afdelingen te verdelen. Men klokt bijvoorbeeld op de afdeling ‘Kassa’. Het is nu direct te zien als de geregistreerde tijden afwijken van de planning. Over waardevolle informatie gesproken!


Toegangscontrole
Door de overzichten in de software kunt u in één oogopslag zien wie er toegang heeft op bepaalde deuren. De manager kan iemand direct rechten geven of ontnemen. Het systeem is niet alleen flexibel, maar ook zeer snel en eenvoudig in gebruik.

De ideale toegangscontrole situatie is een samenstelling van de juiste componenten. Met onze Cloud software kunt u kiezen uit onze kaartlezers, codetableaus, draadloze cilinders, draadloze deurbeslagen, draadloze lockers, kentekenregistratie vingerscans en gezichtsherkenning. Registratie is mogelijk via mobiele telefoon, kaart, tag, gezicht, vinger, kenteken en/of code.


Aanwezigheidsregistratie
Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties een wettelijke plicht. In het geval van calamiteiten wil men met één druk op de knop zien wie er aanwezig is. Het aanwezigheidsoverzicht is op elke plek direct aan te roepen via PC, tablet of telefoon.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van informatie zoals bijvoorbeeld welke Bhv’ers er aanwezig zijn.


Uw voordelen op een rij

  • Uren efficiënter en effectiever verwerkt
  • Geen fraude meer mogelijk
  • Geen gedoe met sleutels
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Meer controle en minder kosten
  • Real time informatie over de gewerkte uren
  • Veel minder administratieve handelingen

 

In gebruik bij 

  • Albert Heijn 
  • Bijenkorf
  • Coöp 
  • Daka Sport
  • Edeka 
  • Emté 
  • Jumbo
  • Media Markt
  • Omoda
  • Plus Supermarkten

 

 

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl