T+31(0)85 01500 00 | E info@easysecure.nl Remote Support NL EN DE

Supermarkt

 


Supermarkten hebben veel opening- en bevoorradingsuren. Deze uren worden veelal gevuld door parttime medewerkers. Veel medewerkers zijn studenten. Dit brengt een hoge omloopsnelheid van het personeel met zich mee. Deze situatie speelt in de gehele detailhandel.


Problematiek bij Supermarkt Albert Heijn Appingedam
Hier werken ruim 200 medewerkers. Het bijhouden van de uren was een wekelijks terugkomende klus, die vele uren in beslag nam. Wekelijks werden alle lijsten verwerkt met bijbehorende knelpunten zoals half leesbaar, half ingevuld etc. De splitsing naar vaste- en uitzendkrachten was een bijkomende intensieve klus. 
Naast de urenregistratie en de verwerking was het sleutelbeheer ook een dagelijkse urenvreter. Juist vanwege de lange dagen van 07.00 tot vaak 23.00. Naast buitendeuren en de deuren naar verschillende ruimtes is de controle op toegang tot de geld telruimte zeer belangrijk. 


Meerdere locaties
Door gebruik te maken van de EasySecure Cloud software heeft het hoofdkantoor inzicht in de toegangscontrole, tijd- en aanwezigheidsregistratie over alle filialen heen. De regiomanager heeft toegang tot de winkels in zijn gebied, de locatie manager over het eigen filiaal en de HR-afdeling kan bijvoorbeeld alleen de tijdregistratie gegevens zien.


Oplossing met biometrie, kaartlezers en mobiele toepassingen.
Door het plaatsen van een geïntegreerd tijd-, toegang- en aanwezigheid systeem werd bovengenoemde problematiek in één keer aangepakt. Registratie is mogelijk met de mobiele telefoon, kaart, tag, code en/of de vinger.

 




Tijdregistratie

In plaats van een lijstje in te vullen, wordt nu door het plaatsen van de mobiele telefoon, kaart, code of vinger direct geregistreerd wie zich op welke tijd heeft aangemeld. Bij het starten en eindigen van de pauze en het afmelden van de werkdag wordt dezelfde handeling gedaan. De administratie hoeft niet meer te vragen waar de lijsten zijn en niet na te gaan of er iets vergeten is. Er zijn geen onduidelijkheden en er is geen mogelijkheid tot fraude.

Ook is het mogelijk om de tijdregistratie over verschillende afdelingen te verdelen. Men klokt bijvoorbeeld op de afdeling ‘Kassa’. Het is nu direct te zien als de geregistreerde tijden afwijken van de planning. Bijzonder waardevolle informatie!


Toegangscontrole
Door de overzichten in de software kunt u in één oogopslag zien wie er toegang heeft op bepaalde deuren. De manager kan iemand direct rechten geven of ontnemen. Het systeem is niet alleen flexibel, maar ook zeer snel en eenvoudig in gebruik.



Sleutel loze winkel
Breid uw huidige toegangscontrolesysteem uit en bedien meer deuren met uw bestaande toegangskaarten en EasySecure software!

Het gebruik van technologie voor draadloze sloten, en van digitale sleutels als alternatief voor fysieke sleutels, is de afgelopen jaren wereldwijd sterk toegenomen. Dat komt niet alleen doordat fysieke sleutels een minimale beveiliging garanderen. Digitale sleutels zijn kostenefficiënt. Daarbij bieden draadloze sloten inmiddels dezelfde mogelijkheden die voorheen alleen beschikbaar waren via bedrade deuren. En dat tegen veel lagere kosten. 

Vervang uw bestaande deurhendels en cilinders en breng uw bestaande beveiligingssysteem zonder extra bekabeling naar het volgende niveau. Het is ook mogelijk om onze draadloze lockers te koppelen aan uw Cloud omgeving.

Aanwezigheidsregistratie
Aanwezigheidsoverzichten zijn voor veel organisaties een wettelijke plicht. In het geval van calamiteiten wil men met één druk op de knop zien wie er aanwezig is. Het aanwezigheidsoverzicht is op elke plek direct aan te roepen via PC, tablet of telefoon.

Naast aanwezigheid kan EasySecure ook de schermen voorzien van andere informatie zoals bijvoorbeeld welke Bhv’ers er aanwezig zijn.


Integratie
EasySecure International kiest voor integratie en zorgt daarbij voor de ideale samenstelling. U kiest de beste oplossingen die speciaal zijn afgestemd op uw type organisatie. Door de integratiemogelijkheden leidt dit tot één goed op elkaar afgestemde oplossing.

Vanuit uw HR-pakket worden de medewerkers gegevens direct doorgestuurd naar onze applicatie. Er is geen dubbele invoer. De geregistreerde werktijden worden direct doorgestuurd naar uw planning pakket voor verdere verwerking en verloning.

De voordelen op een rij

  • Uren efficiënter en effectiever verwerkt
  • Geen fraude meer mogelijk
  • Geen gedoe met sleutels
  • Meer veiligheid en overzicht
  • Meer controle en minder kosten
  • Real time informatie over de gewerkte uren
  • Veel minder administratieve handelingen



In gebruik bij 

De volgende supermarkten werken al jaren naar tevredenheid met de systemen van EasySecure International:  

  • Albert Heijn 
  • Coöp 
  • Edeka 
  • Emté 
  • Jumbo
  • Plus

 

 

Neem contact met mij op!



T: +31(0)85 01500 00
E: info@easysecure.nl
E: support@easysecure.nl